Kalkense meersenforum

Natuurpunt Scheldeland

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Inloggen  

Deel | 

Gebruik van "quote"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Zwammer
Zeearend

Aantal berichten : 948
Leeftijd : 66
Registration date : 19-11-07

BerichtOnderwerp: Gebruik van "quote"   zo jun 16, 2013 9:37 am

Ik had al gezegd : 't is vree ambetant. Maar nu gaat het zelfs niet meer. Als je "quote" doet, kan je zelfs niet meer onder de tekst klikken, m.a.w. wat voeren die van goodbb.net eigenlijk uit ?† Mad
Z.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
erikroels
Zeearend

Aantal berichten : 616
Leeftijd : 76
Registration date : 05-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   zo jun 16, 2013 10:30 am

Zwammer schreef:
Ik had al gezegd : 't is vree ambetant. Maar nu gaat het zelfs niet meer. Als je "quote" doet, kan je zelfs niet meer onder de tekst klikken, m.a.w. wat voeren die van goodbb.net eigenlijk uit ?† Mad
Z.
mijn norton internet security blokkeerd nu kalkensemeersen.goodbb.net, toch ingelogd om dit te posten:

had je dit al gelezen zwam? gebruik je een goeie v-scanner?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Toon
Zeearend

Aantal berichten : 820
Registration date : 16-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   zo jun 16, 2013 11:29 am

Bij mij van 't zelfde Erik...
Je kan wel een quote 'in de quote' plaatsen, door op het tekstballonnetje te klikken en je avatar/naam in te vullen. (zie mijn reactie bij de dagvlinders op de quote van Sjacky)
Tot enkele dagen geleden kon je wel nog op de oude manier een reactie op een quote ingeven, maar nu blijkbaar niet meer? Zwammer heeft gelijk: wreed ambetant, al is alles relatief natuurlijk... Neutral
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
kobra
Zeearend

Aantal berichten : 13253
Registration date : 22-10-06

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   zo jun 16, 2013 11:52 am

Soms lukt het bij mij nog wel met de "quote" en anders begin it wat te prutsen met Ctrl-C en Ctrl-V en dan lukt het ook (dus eerst eigen tekst typen en daarna de "quote" tekst erbij plakken).

Een voordeel van het nieuwe systeem heb ik - zoals je elders kan zien - al gebruikt.
Door toeval ontdekt dat je waarnemingen van waarnemingen.be nu gewoon kan knippen en plakken (en de links worden zelfs mee gekopieerd en blijven ook werken via het forum).
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
kobra
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   zo jun 16, 2013 11:57 am

erikroels
Zwammer schreef:
Z.
mijn norton internet security blokkeerd nu kalkensemeersen.goodbb.net, toch ingelogd om dit te posten:

had je dit al gelezen zwam? gebruik je een goeie v-scanner?

Ja, dat is natuurlijk een probleem dat ook bij Norton kan liggen die ook je boel serieus kan vertragen, maar een noodzakelijk "kwaad".
Op basis waarvan worden schadelijke websites aangegeven? Het kan zijn dat er iemand deze als schadelijk kenmerkt en dit doorgeeft zodat je plots een verkeerd brandmerk krijgt.
Ook kan dit te maken hebben met de soms irritante popups die verschijnen of bepaalde cookies die ongemerkt hun werk†dioen.

Een voorbeeldje dat ik al enkele keren heb meegemaakt - vorig jaar zocht in op internet naar vakantiehuisjes in Noorwegen en ik kreeg dan kort daarna een hele tijd op het forum reclame van een bepaalde firma van Noorse vakantiehuisjes te zien (en nu heb ik hetzelfde voor met†reclame voor de Azoren en voor goedkope vluchten).
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
erikroels
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   zo jun 16, 2013 11:48 pm

kobra:
Ja, dat is natuurlijk een probleem dat ook bij Norton kan liggen die ook je boel serieus kan vertragen, maar een noodzakelijk "kwaad".
Op basis waarvan worden schadelijke websites aangegeven? Het kan zijn dat er iemand deze als schadelijk kenmerkt en dit doorgeeft zodat je plots een verkeerd brandmerk krijgt.
Ook kan dit te maken hebben met de soms irritante popups die verschijnen of bepaalde cookies die ongemerkt hun werk dioen.

Een voorbeeldje dat ik al enkele keren heb meegemaakt - vorig jaar zocht in op internet naar vakantiehuisjes in Noorwegen en ik kreeg dan kort daarna een hele tijd op het forum reclame van een bepaalde firma van Noorse vakantiehuisjes te zien (en nu heb ik hetzelfde voor met reclame voor de Azoren en voor goedkope vluchten).

erik:
de (foute) resultaten en virus-blokkeringen zullen wel automatisch naar norton gestuurd worden en aan de hand daarvan een melding†inlassen, lijkt mij toch logisch? ik laat mijn pc / lt gewoon wat gerust na opstarten (5 min?) dan kan norton en windows etc. zijn ding doen, ik heb windows side-bar (4cm op breedbeeld)†staan en zie daarop temp. lokeren, klok, 2 aanwijzers: geheugen en cpu, en nogmaals ram en core- 1 & 2†op grafiek, ook norton geeft op functie 'prestaties' weer wat er 'draait' en mogelijks de pc vertraagd, en het is meestal 'windows updates' en aanverwante, vooral als je met een nieuwe windows versie werkt, mijn pc met xp vliegt open en werkt snel want wordt gerust gelaten, ook vista op de laptop werkt snel, heb wel enkele (betaalde) kuisprogramma's die het zeer goed doen, ik vind da nodig, er blijft veel brol achter na gebruik, zelfs in ordegrootte GB.†gr. erik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zwammer
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 17, 2013 8:21 am

Ja, foert, ik antwoord niet meer op posts. Heel de zaak draait in de soep met dat "quote"-gedoe.
Zwammer
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Wes
Zeearend

Aantal berichten : 1284
Registration date : 31-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 17, 2013 9:40 am

Ik maak er mij ook niet druk in, pc = meest werk-creŽerend ding ooit...† (maar we kunnen niet meer zonder)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
kobra
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 17, 2013 10:42 am

Zwammer schreef:
Ja, foert, ik antwoord niet meer op posts. Heel de zaak draait in de soep met dat "quote"-gedoe.
Zwammer

Je kan ook antwoorden zonder te quoten Wink
Maar zoals je hier ziet - bij mij lukt het wel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
kobra
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 17, 2013 11:50 am

erikroels schreef:
kobra schreef:
Om over na te denken: http://www.demorgen.be/dm/nl/5381/Dieren/article/detail/1653066/2013/06/16/Zo-zou-je-supermarkt-er-bijliggen-zonder-bijen.dhtml?utm_source=weeklynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130617
Citaat :
Op†mijn robinia komen een massa bijen af, harlequin is hier de imker, ook goed geurende bloemen, heb zelf een theetje (aftreksel) van de bloemen gedronken, lekker! staat in mijn 'geneeskruidenboek' maar ik hoefde niet van iets te genezen, enkel uit nieuwsgierigheid! vraag mij af waarom imkers niet meer robinia's houden, de fruitkweker-plantages waar bijen op af komen spuiten te veel†brol†pijzek... gr. erik

Erik, ik zie dat het bij jou nog altijd in de soep draait met die "quote" Neutral
Je kan zelf wat prutsen met de tekst en de tekens, maar het is ook simpel op te lossen door - nadat je op quote hebt gedrukt en het niet lukt om je tekst eronder te krijgen - op de laatste knop van de symbooltjes bovenaan te drukken: "Switch Editor Mode" en dan krijg je weer je vertrouwde tekst met codes en kan je jouw tekst eronder typen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Toon
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 17, 2013 6:25 pm

kobra schreef:
erikroels schreef:
kobra schreef:
Om over na te denken: http://www.demorgen.be/dm/nl/5381/Dieren/article/detail/1653066/2013/06/16/Zo-zou-je-supermarkt-er-bijliggen-zonder-bijen.dhtml?utm_source=weeklynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130617
Citaat :
Op†mijn robinia komen een massa bijen af, harlequin is hier de imker, ook goed geurende bloemen, heb zelf een theetje (aftreksel) van de bloemen gedronken, lekker! staat in mijn 'geneeskruidenboek' maar ik hoefde niet van iets te genezen, enkel uit nieuwsgierigheid! vraag mij af waarom imkers niet meer robinia's houden, de fruitkweker-plantages waar bijen op af komen spuiten te veel†brol†pijzek... gr. erik

Erik, ik zie dat het bij jou nog altijd in de soep draait met die "quote" Neutral
Je kan zelf wat prutsen met de tekst en de tekens, maar het is ook simpel op te lossen door - nadat je op quote hebt gedrukt en het niet lukt om je tekst eronder te krijgen - op de laatste knop van de symbooltjes bovenaan te drukken: "Switch Editor Mode" en dan krijg je weer je vertrouwde tekst met codes en kan je jouw tekst eronder typen.

Inderdaad dat lukt dus... Dank voor de tip kobra!
En veel plezier vanavond met de PWG; de zon is er alvast bij!
't Is vandaag mijn oudste zus haar verjaardag, dus wij doen een BBQ'tje in de tuin. Volgende PWG (1 juli) probeer ik er zeker eens bij te zijn; 'k schaam me dood... Embarassed Embarassed
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
erikroels
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 17, 2013 11:01 pm

Toon schreef:
kobra schreef:
erikroels schreef:
kobra schreef:
Citaat :

Inderdaad dat lukt dus... Dank voor de tip kobra!
't Is vandaag mijn oudste zus haar verjaardag, dus wij doen een BBQ'tje in de tuin. Volgende PWG (1 juli) probeer ik er zeker eens bij te zijn; 'k schaam me dood... EmbarassedEmbarassed

merci kobra, gesnapt... bounce bounce bounce
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zwammer
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   di jun 18, 2013 7:09 pm

Toon schreef:
't Is vandaag mijn oudste zus haar verjaardag, dus wij doen een BBQ'tje in de tuin. Volgende PWG (1 juli) probeer ik er zeker eens bij te zijn; 'k schaam me dood... EmbarassedEmbarassed
Jaja, BBQ'tje. En schaam maar diep. Ondertussen toch iets moois gemist : Moeraswederik. Bij mijn weten nog nooit gezien in de KM en in de gehele afdeling. Volgens mijn bescheiden mening al dikwijls versleten voor Gewone wederik (of Grote wederik zoals de nu genoemd wordt). We vonden zelfs meerdere plaatsen, steeds op niet-reservaatpercelen (denk ik). †scratch
Z.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Peter Claus
Admin

Aantal berichten : 298
Registration date : 11-10-06

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   za jun 22, 2013 9:47 am

Zwammer schreef:

Z.

Die locatie in Scherenmeers (vlakbij grote turfput/oude scheldearm) is weldegelijk reservaat. Knappe waarneming!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.kalkensemeersen.be
kobra
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   ma jun 24, 2013 11:05 pm

Peter Claus schreef:
Zwammer schreef:

Z.

Die locatie in Scherenmeers (vlakbij grote turfput/oude scheldearm) is weldegelijk reservaat. Knappe waarneming!
Onze Peter heeft zijn paswoord teruggevonden†cheers

Scherenmeers scratch†Heb jij daar nu geen Overmeerse Putten van gemaakt†Question
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
erikroels
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   di jun 25, 2013 9:15 am

kobra schreef:
Peter Claus schreef:
Zwammer schreef:

Z.

Scherenmeers scratch†Heb jij daar nu geen Overmeerse Putten van gemaakt†Question

idd. Peter, heb jij daar 'overmeerse putten' van gemaakt? doe je nog wa met het forum? brokkel je nog iets in de 'waarnemingen' pap? zijn Christien V.D.V, Rudy, Piet e.a. nog actief in de meersen en putten? waarom 'vermijden' ze dit forum, contact houden is toch ook belangrijk? enkel contact op de 'werkdagen'? gr. erik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Toon
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   di jun 25, 2013 11:06 pm

erikroels schreef:
kobra schreef:
Peter Claus schreef:
Zwammer schreef:

Z.

idd. Peter, heb jij daar 'overmeerse putten' van gemaakt? doe je nog wa met het forum? brokkel je nog iets in de 'waarnemingen' pap? zijn Christien V.D.V, Rudy, Piet e.a. nog actief in de meersen en putten? waarom 'vermijden' ze dit forum, contact houden is toch ook belangrijk? enkel contact op de 'werkdagen'? gr. erik

Kristin Van de Velde is zeker nog zeer actief voor de Meersen Erik. Maar zij heeft haar handen vol met het papierwerk en opvolging van beheercontracten e.d. Ik denk niet dat zij er de persoon naar is om zich op een forum bezig te houden. Ze heeft ook veel gedaan voor het realiseren van 't Meersenhof bvb. Ieder heeft zo zijn zaken waarmee men graag bezig is hť. Ook Rudi is niet de persoon om veel tijd op internet en met mails bezig te zijn.

Piet doet ook vooral werk achter de schermen, zoals onze vertegenwoordiging in de Gecoro en dergelijke.

Ik probeer hier op het forum wat te volgen, maar het ontbreekt mij ook vaak aan de tijd.

Persoonlijk vind ik het werk in milieuraad en Gecoro bvb ook wel belangrijker hoor. Maar vooral: iedere vogel zingt zoals hij gebekt is hť...

Wie daar op waarnemingen.be geoordeeld heeft over de aanpassing van sommige gebiedsnamen, dat weet ik zelfs ook niet. In overleg gebeurd met Peter en Geert?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van "quote"   

Terug naar boven Go down

Gebruik van "quote"
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Motorrijder klaagt uitgever aan na gebruik foto

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum