Kalkense meersenforum

Natuurpunt Scheldeland

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Inloggen  

Deel | 

Gratis!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
kobra
Zeearend

Aantal berichten : 12431
Registration date : 22-10-06

BerichtOnderwerp: Gratis!   vr okt 14, 2016 8:25 pm

Wat had het jaar 2016 in petto voor het 'Project dagvlinders Durme- en Scheldegebied'?

Op zaterdag 12 november 2016 kan je het allemaal te weten komen. Tijdens de bijeenkomst van de VVE WG Dagvlinders wordt het jaar 2016 uitvoerig in beeld gebracht. Statistieken, grafieken, veel foto's van de vrijwilligers en leuke verrassingen komen allemaal aan bod tijdens dit jaaroverzicht van ons project dagvlinders.
Wie zich bovendien inschrijft, krijgt er een gratis boek van Bink 'Dagvlinders in de Benelux (winkelprijs 40€) bovenop. Aanbod geldig zolang de voorraad strekt natuurlijk. Je krijgt een berichtje indien je op tijd was ingeschreven en dit prachtig boek kan je uiteraard op de dag van de bijeenkomst ontvangen.
Dus vergeet je vooral niet in te schrijven!

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
kobra
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gratis!   vr okt 14, 2016 8:25 pm

kobra schreef:
Wat had het jaar 2016 in petto voor het 'Project dagvlinders Durme- en Scheldegebied'?

Op zaterdag 12 november 2016 kan je het allemaal te weten komen. Tijdens de bijeenkomst van de VVE WG Dagvlinders wordt het jaar 2016 uitvoerig in beeld gebracht. Statistieken, grafieken, veel foto's van de vrijwilligers en leuke verrassingen komen allemaal aan bod tijdens dit jaaroverzicht van ons project dagvlinders.
Wie zich bovendien inschrijft, krijgt er een gratis boek van Bink 'Dagvlinders in de Benelux (winkelprijs 40€) bovenop. Aanbod geldig zolang de voorraad strekt natuurlijk. Je krijgt een berichtje indien je op tijd was ingeschreven en dit prachtig boek kan je uiteraard op de dag van de bijeenkomst ontvangen.
Dus vergeet je vooral niet in te schrijven!

Ik heb mij al ingeschreven - wie wil, kan meerijden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
kobra
Zeearend

BerichtOnderwerp: Re: Gratis!   za sep 23, 2017 10:49 am

https://www.vogelbescherming.nl/in-mijn-tuin/magazine-vogels-dichterbij
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gratis!